2. juni 2011

Playdate :)

Idag har vi hatt koselig besøk av Stefan og Charlotte, og gutta har storkosa seg :)
Full fres hele dagen, så var en stk veldig sliten Niclas som gikk å la seg i kveld.

Deilig med en sliten gutt til kvelds, som går og legger seg og sovner tvert han finner puta :) Men nå er han jo generelt veldig flink til å legge seg om kveldene også da. Jeg spør om han skal gå å legge seg, og da går han bort til døra, og så til senga når jeg åpner døra. Skikkelig flinkas altså ;)

Nå skal jeg lage meg taco og sløve i sofaen gitt. Tenkte egentlig å se "Brüno", men den får heller vente til helga tenker jeg. Inez er jo på overnattingsbesøk til "tante og onkel" i natt, så regner med hun driver å blir venner med kattene nå, hehe.

Ha en riktig fin kveld videre folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar