12. jan. 2012

Long time, no see..

Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er en ræser på å blogge, og ikke blogger jeg flere innlegg om dagen heller..
Men, jeg føler på en måte at jeg ikke trenger å blogge om hver eneste ting som skjer. Til det har jeg Facebook :P hahaha.

Men siden sist har det skjedd en stor del. Jeg har fått meg læreplass, sånn at målet er nå å få gått opp til fagprøve i sommer/høst, og så har jeg kjøpt meg HUS :D Det er en sinnsykt deilig tanke, den tanken på at man eier noe eget! Er så ufattelig deilig å tenke på at jeg aldri mer skal betale husleie i hele mitt liv, bare huslån:)

Riktignok er huset et oppussingsobjekt, men det er fullt beboelig, selv om det ikke er særlig moderne. Men jeg har god tid til å fikse det jeg, og så blir det så bra til slutt :)

Nå venter jeg bare på at pipen skal bli innstallert, slik at det er bare å flytte inn, gleder meg :)
Kommer tilbake med før-under-etter bilder senere.

1 kommentar: