31. juli 2011

Long time, no blogging..

Det er fryktelig lenge siden sist jeg blogga nå, men føler ikke at det er nødvendig å skrive blogg hver eneste dag, og i allefall ikke flere ganger om dagen...
Tror virkelig ingen har noen som helst interesse av å lese om hvor mange bæsjebleier Niclas har hver eneste dag, hvor mange maskiner med klær jeg vasker og ditt og datt.
Egentlig hadde jeg ikke tenkt å skrive noe særlig nå heller, for er ikke noe spennende som har skjedd, men etter at jeg satt å redigerte litt bilder, så tenkte jeg at det går da vel an å skrive ned noen ord..
For jeg synes nemlig at de bildene jeg redigerte blei så stilige, så da kan de få en plass i bloggen i kveld.
Og sånn utenom det, så har jeg vært å henta meg "ny" sofa i dag, og nå er det leting etter hjørnebord og stuebord-gjerne matchende, så blir dette bra :)

Men, her er i allefall de bildene jeg synes blei litt kule da :) Redigering er MORO :D

 Niclas og bestefar på brygga og ser på de som fisker :)

Min søster fisker :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar